eller ki, saklayamadığım zaaflarımdan biridir. belki diriliş'in büyük şairi sezai karakoç'un "ellerinden belli olur bir kadın" demekle ikna ettiği zihinlerden biri olduğum belki bedene indirgenmiş güzellik algısından muzdarip bir akıldan ibaret olduğum için böyle. ya da her ikisi birden.
ama eller bir köprü. ilk dikkatimi çeken hep eller oldu. elleri beğenmediğim hiçbir kadını güzel bulmadım. çünkü ellerinden öteye geçemedim. başka bir deyişle ileride bir güzellik varsa da ben bedenin başladığı yerde takılıp kaldım.
belki bu yüzden sine-masal şiir in the mood for love'ı bu kadar çok sevmem.
belki bu yüzden şair sinemacılardan robert bresson'ın ellere olan zaafını ele veren bu video karşısında duyduğum büyük heyecan.
*
video, daha evvel bergman'ın aynalarını da kolajlayan, tarantino'nun alttan, wes anderson'ın üstten çekim ilgisini ifşa eden, stanley kubrick'in bir nokta perspektivini, wes anderson'ın simetri tutkusunu ele veren videolar yapmış bir ekip ya da kişinin işi. bana kalırsa diğer videolara da bir bakın derim.
ama eller bir köprü. ilk dikkatimi çeken hep eller oldu. elleri beğenmediğim hiçbir kadını güzel bulmadım. çünkü ellerinden öteye geçemedim. başka bir deyişle ileride bir güzellik varsa da ben bedenin başladığı yerde takılıp kaldım.
belki bu yüzden sine-masal şiir in the mood for love'ı bu kadar çok sevmem.
belki bu yüzden şair sinemacılardan robert bresson'ın ellere olan zaafını ele veren bu video karşısında duyduğum büyük heyecan.
*
video, daha evvel bergman'ın aynalarını da kolajlayan, tarantino'nun alttan, wes anderson'ın üstten çekim ilgisini ifşa eden, stanley kubrick'in bir nokta perspektivini, wes anderson'ın simetri tutkusunu ele veren videolar yapmış bir ekip ya da kişinin işi. bana kalırsa diğer videolara da bir bakın derim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder