3 Temmuz 2023 Pazartesi

en çok

sabahmış. belli ki yeni uyanmışım. kalkıp güne karışmak yerine sırt üstü yatmış, gözlerim kapalı, yatak keyfi yapıyorum.

sol yanımda düzenli soluk alıp vermeler. görmem mümkün değil ama yüzümde giderek büyüyen bir tebessüm olduğuna yemin edebilirim.

önce soluk alıp vermelerin ritmi bozuldu. sonra kıpırdanmalar oldu. bir ses "seni çok seviyorum baba," dedi ve benden yana hamle edip bana sarıldı. ben de ona sarıldım tabiî ki.

dipleri terli saçlarını öptüm. "ben de seni çok seviyorum," dedim. "bu dünyadaki her şeyden çok seviyorum."

şimdi yazarken bile, "bu, bir rüya olmalı," diyorum. "gerçek olamayacak kadar güzel çünkü."

2 yorum:

ayşe dedi ki...

bence hepsi gerçek .mesela kızının saçlarından,oğlunun sakallarından öpüyorsun.ve çok güzel oluyor gerçekten.
dilerim gerçek olsun.

verbumnonfacta dedi ki...

kızınızın saçlarını söyler dururdunuz ama oğlunuzun sakalları...

zaman geçmiş gerçekten. bundan böyle bana amca diyen çocukları kovalamayacağım. (gülümsemeler falan)

bahtları açık olsun.(yine)