20 Mart 2019 Çarşamba

hayal

yazılmamış -muhtemelen yazılmayacak- bir roman için hayal:

*

seni mutfakta bulmak istiyorum.

tezgaha yaslanmışsın, kahve makinesinin hemen önünde. halının desenlerine bakıyorsun. ya da ayaklarına. ayaklarında ucu lacivert, bal rengi çoraplar. kolların göğsünde birbirine kavuşmuş. sağ bileğinde bir gümüş zincir ışıltısı. az önce saçlarına düğüm atarcasına yaptığın, böyle yapmakla ortaya çıkardığın boynuna bakarak, "sihir bu," dediğim topuz dağılmış. yüzün gölgede. fincanı tezgaha bırakırken göğsüm omuzuna dokunuyor. sol yanım sol yanına. kalp çırpınması. kokuna çarpıyorum o patırtı gürültünün arasında. saç diplerinden çıkıp bir armağan gibi dünyaya yayılıyor. yer çekimine yenik saçlarını kulağının arkasına itiyorum. gözlerin gözlerimde. çöl rengi gözlerin var senin.

hayalimin burasında fransız aksanlı almancanla, "yapma," demeni istiyorum. "bu yanlış"... ama seni dinlemiyorum.

Hiç yorum yok: