12 Nisan 2013 Cuma

atışma - dört

hakan günday ve ahmet altan aynı değneğin farklı uçlarından tutuyorlar...

*

"adını çok düşündüm. bildiklerimden hiçbirini yakıştıramadım. seni bulduğum gün, senden duyacağım. bu yüzden tahmin etmeyi bıraktım. şimdilik sana, "sevgilim," diyorum. umarım kızmazsın."*

"erken gelen bir özgürlük merakıyla tek başıma gittiğim, gazoz ve toz kokulu tan sineması'nda seyrettiğim filmdeki siyah gözlü kıza aşık olmuştum.
ama aşktan ağlamıyordum.
kızın adını öğrenemediğim için ağlıyordum, onun kim olduğunu anlayamamıştım.
adını bilmediğim için onu hayallerimin arasına alamıyordum.
hayallerime alamadığım için hayatıma da alamamıştım.
aşıktım ama aşık olduğum, kendisine ruhumda yer açtığım bir kadına hayatımda bir yer açmam, onu hayatımın bir yerine, hayallerimde de olsa, yerleştirmem mümkün olmuyordu."**



*: az
**:bilememek

2 yorum:

N.Narda dedi ki...

buraya bakarsam Günday 1-o önde.

verbumnonfacta dedi ki...

yanılmıyorsam "bilememek"i iki binlerin başında ahmet altan'ın aktüel dergisindeki köşesinde okumuştum. ve yazı o zamanki ben'i çarpmıştı. aradan geçen yıllarda yeniden okumadım ama unutmamış olmalıyım ki hakan günday'ın cümlesi yeniden hatırlattı.


o zamanlar olsa ahmet altan'ı tercih ederdim ama şimdi ben de zarımı hakan günday'dan yana atıyorum.