18 Kasım 2012 Pazar

yılın ilk nergisleri

o şarap sürahisinde şimdi nergisler var.

kadınlar pazarında hoş bir tesadüfle karşıma çıkan yılın ilk nergisleri...

oda yılın ilk nergislerinin baş döndüren kokusuyla doluyken, bir defa daha oturduğum masanın sağ tarafına bakıyorum ve şarap sürahisinin içine zorla sığdırdığım nergisleri görüyorum.

sallandığı takdirde küçük prens ile yanındaki koyunun üzerine karla beraber yıldızlar yağdıran kar küresi ise bu manzaranın gerisinde, kitaplığın üst rafında. hemen yanında ise üzerinde hırkasıyla jeffrey "dude" lebowski'nin en ufak titreşimde kafası çılgınca sallanan bir biblosu.

bu yazı tarihime yılın ilk nergislerini not düşmek için.

yüzümde ise tebessüm.

hâlâ...

4 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

tebessüm bulaşıcı :))

verbumnonfacta dedi ki...

ne güzel.

annebakblogyazdım dedi ki...

sana güzel bir kış diliyorum o vakit...:)

verbumnonfacta dedi ki...

ben de "bilirim bir kışa hazırlanmayı".

tenha kumsallar, göçmen kuşlar, ıslak çay bahçesi masaları, elde mandalina kokusu, nergisler ve saire.