14 Mayıs 2011 Cumartesi

aşkları da vururlar*

sevenleri bağışlasın ama ben sezen aksu sevmem. bunu, her sözünü emir bildiğimiz 'öykücü'nün, yıllar önce armağan ettiği, bir doksanlık bir de altmışlık, toplam iki buçuk saatlik seçme sezen aksu şarkıları da değiştiremedi. içimizdeki o yerin sahibi nazan öncel'di, yine öyle kaldı.

gelgelelim, her hikayenin olduğu gibi bunun da bir 'ama'sı var:

*sezen aksu, aşkları da vururlar


notgibi ya da 'ama'nın 'ama'sı: vnf, düğün ve cenaze'yi sezen aksu albümü olarak görmediğini, son sardunyalar'ın ise bambaşka bir hikaye olduğunu özellikle belirtir.

5 yorum:

pınar dedi ki...

Sezen Aksu hakkında cahilim ben de.
Son Sardunyaları siz söyleyince tıkladım.

Belki ben onun eski şarkılarında kaldım.

verbumnonfacta dedi ki...

sezen aksu'nun eski şarkılarına da takılmış değilim. bizimki bir çeşit doku uyuşmazlığı. tıpkı sevenlerine söz söyleyemeceğim, can dündar'ı ya da iskender pala'yı sevememek gibi.

pluie dedi ki...

Sezen Aksu'nun bu parçasını çok seviyorum

http://www.youtube.com/watch?v=-OGzxBsdpIk&playnext=1&list=PL99D1384B1A4B6DC9

her şarkısını sevdiğimi söyleyemem ama bu nedense ayrı bir güzel geliyor bana.

verbumnonfacta dedi ki...

bundan sonraki şarkı pluie için gelecek diye kendi kendime söz verdim.

pluie dedi ki...

merakla bekliyorum ^^