2 Haziran 2026 Salı

konum

konum bildiren, konum bildirmek zorunda hisseden sadece ben değilmişim. ferit edgü de aynı dertten muzdarip imiş: 
"Yitmek de var kalmak 
da uzayan çölünde
denizin.
Ya da yeşilliğinde gür bir ormanın.

Benim gönlüm
Bir kaktüsle ulu bir çınar arasında sıkışık."*

*: arada, ah min-el aşk

2 yorum:

kumcocuk dedi ki...

konum bildirenleri seviyoruz :) kaybolmaya vesile oluyorlar..

verbumnonfacta dedi ki...

vnf., rene magritte'in kayıp jokey'ini tavsiye eder.