30 Aralık 2022 Cuma

sonsöz yerine

"yazmamız lazım," diyen ahmet güntan'a katılıyorum.

"yazarak direnmek lazım, kimsenin yazılmasını bizden beklemediği, kimsenin okumadığı metinlerimizi çoğaltmak lazım, çünkü kimseyle paylaşmadığımız bilgi önce bizde ölür."

eskiden tarihçiler, öğrendiklerini unutmamak için eşlerine anlatırmış. öyle ki, 'tarihçi eşlerinin çilesi' diye bir kavrama neden olmuş bu durum.

biliyorum, ne ben tarihçiyim ne siz tarihçi eşi. ama ben yeni yılda da burada olacağım.

kolaylıklar dilerim.

6 yorum:

Benim Haller dedi ki...

Siz hep yazın, biz hep okuyalım umarım....

verbumnonfacta dedi ki...

bir süre daha yazmayı umuyorum. okunası olacağını da umuyorum.

pelinpembesi dedi ki...

Sende ölmesin bilgiler, kelimeler, duygular vnf ,
hep yazmalı, hep paylaşmalısın. iyi ki yazıyorsun ve biz okuyoruz!

verbumnonfacta dedi ki...

bolca iltifat etmişsiniz. yalnız bu beni şımartır ve bir gün hiç görmeden hayran olduğum balkonunuza kahve daveti isterim. üstelik yemekten sonra içilecek bir kahveye davet.

pelinpembesi dedi ki...

çok mutlu olurum, her zaman bekleriz. yaz gelsin o zaman tam keyfini çıkaralım :)

verbumnonfacta dedi ki...

yazın evde durduğunuz var sanki. karavana atlar orası benim burası senin dolaşırsınız. (gülücükler falan var burada)