30 Ocak 2013 Çarşamba

günün sorusu: mutluluk

mutluluk ödül müdür, yoksa bir hak mı?

9 yorum:

pınar dedi ki...

hak.
:)

aslında şıklar çoğaltılabilinir.

verbumnonfacta dedi ki...

çoğaltalım...

Amelya dedi ki...

Bana kalırsa mutluluk daha çok ödüldür.Güzel bir iş, iyi bir okul,huzurlu bir aile, çikolata, kahve, kitap, hayalindeki ülkeye gitmek, sağlık, müzik ... Her şey olabilir mutluluk. Mutluluk anlayışı kişiden kişiye göre değişse de ortak olan tek şey vardır o da çaba gerektirdiğidir. Kimsenin oturduğu yerde mutluluğu yakalayabileceğine inanmıyorum. Mutluluk anlıktır. Bazen küçük şeylerde gizlidir. Küçük şeyleri görmek de farkındalık gerektirir. Farkındalık da yaşanmışlıklardan öğrenilir. O yaşanmışlıklarda mutsuzluk da vardır. Sonuçta hayat her zaman toz pembe değil. geçmişte yaşadığın mutsuzluklara direnmenin vazgeçmemenin ödülü de olabilir mutluluk. Mutluluk hak değil hak edilmesi gereken bir şeydir:)

annebakblogyazdım dedi ki...

bilmediğim yerden çıktı...

verbumnonfacta dedi ki...

@yagoda,
ismet özel'in "insan eşref-i mahlûkattır," diyen babasına ben de katılıyorum. bu yüzden bütün insanların bu dünyaya ait şeylerin "en güzel"ini hak ettiğine inanıyorum. zenginlik, adalet, mutluluk da bu şeylerden.

ama yediği rüşvetle aldığı araba, mesai arkadaşlarını ezerek ve bir yığın peş bölgesi öperek kazandığı mevki, yuva yıkarak yapılan yuva, ofsayttan atılan golle elde edilen galibiyet de insanları mutlu etmesin lütfen.

@annebakblogyazdim,
bilmez misiniz, her şey vakti gelince olur. vakti gelince öğreniriz, öğrenirsiniz.

bu arada, ne düşünürsünüz bilmem ama ben sizin "veciz sözler"in yırtık sayfaları üzerinde kağıt gemi yüzdürdüğünüz fotoğrafı çaldım.

Eda dedi ki...

mavi'dir.

Belki de değişmeyen ufuk çizgisi'dir.

verbumnonfacta dedi ki...

ben sizi bir yerden hatırlıyor gibiyim.

ayrıca, bu sokakta kıskanç insanlar sevilmez.

EC dedi ki...

Peki sevgili vnf,
Kıskançlıgin rengi nedir?

verbumnonfacta dedi ki...

okyanusun derinliklerinde ışığın ulaşamadığı yerler vardır. o yerlerin rengi neyse kıskançlığın rengi de odur.