30 Nisan 2012 Pazartesi

günün sorusu: "gül ve diken"

neden hep aşkların sonu kanlı biter?

6 yorum:

nebraska dedi ki...

işgal ettiğim yer için şimdiden özür dileyerek;

daha fazla beklenemez aşırıya kaçmak için
patilerin gürültüsünden ibarettir kediler; çünkü…
çiçeğimizi ve pastamızı alıp müsaitseniz biraz
… öldürülmeye, bu akşam size…

ya da söyleyin derinin dışına çıkınca
edip cansever derisinin dışına çıkmadan yaşadı mesela

kollar boşalınca eski bir sarılmadan,
belki değil; iyice ama
her belki aşırı demokrat, aşırı simetrik, aşırı belki…
çünkü
beğendiği idam mangasına peşin ödemeyle kazanılmış esmerlikte
zaten biliyorum beni bir tek o sevdi
arabasının güneşliğinde saklanır mutsuzluk akseptansı
“öpülürken ve öldürülürken sessiz kalacağıma söz
veriyorum”
durduk yere sting sevenler cemaatinden değil
aynı nedenden sağ kalmışız; raslantıya bakınız
seni belki sevmişimdir aşırı belki

kahvaltısını yarım bırakmış bir hastabakıcının sedyeyi
kavrayışındaki sinirlilik; seni taşıyan
beni bir tek o sevdi cümlesinde geçen seni
bana portakal aç diyen Türkçenin sahibi
ben hiç şair değilim, buna hiç şaşırmadım.

*osman konuk/aşırı belki

ve sonun kan'lı olması bayım, mücadelenin işaretidir kimine göre..

verbumnonfacta dedi ki...

özre gerek yok. kaldı ki, tek özür bilirim; yaşamaktan öte özür bulamayınca aşka...*

şiirinizi okudum. sonra bir defa daha okudum. aklımda en çok "tırnak içi" kalmış: "öpülürken ve öldürülürken sessiz kalacağıma söz
veriyorum"

saat farkına rağmen hayatta olmanıza sevindim. yeni kıtaya selam.


*: çözülmüş bir sırrın üzüntüsü, ismet özel

cecil dedi ki...

can bu..
kan kaçınılmaz..
yanar da kanar da..

verbumnonfacta dedi ki...

o halde korkmak boşuna. varsın uçurumun bizzat kendisi olsun düşerken tutunduğumuz dal.

pınar dedi ki...

her aşkın sonu kanlı mı biter?

verbumnonfacta dedi ki...

eğer kanlı bitmiyorsa aynı şeyden bahsetmiyoruz demektir. bütün 'seviyeli birliktelikler'e selam olsum...