30 Mayıs 2011 Pazartesi

günün sorusu: dublör

kadınlar dublör mü kullanır severken?

10 yorum:

cecil dedi ki...

kimileri yapar bence..
erkekler de..

G R İ ❥ dedi ki...

peki erkekler kullanir mi ?

pınar dedi ki...

Neden böyle bir soru?

verbumnonfacta dedi ki...

@cecil,
bunu, yüzde yirmibeşimizi ortaya koyarak gündelik hayatımızı yaşarken aşk olduktan sonra ortaya çıkan yüzde yetmiş beşimiz ricat ettikten sonra güne yüzde yirmi beşimizle devam etmeye yormak istiyorum.

@lô-lâ,
genellemelerin yanlış olduğunu en baştan kabul ederek söylersem, bu erkeklerin tarzı değil. kadınlar her aşkı ilk aşkı gibi yaşıyor, aynı çoşku, aynı tazelikle. ama erkekler yaralarını iyileştirme konusunda mahir değil.

@domatessuyu,
bu ve benzeri sorular benim için hep var ve olmaya devam edecek. anlayacağınız 'hal beyanı' ya da 'günden kalan' değil. 'anı parçası' hiç değil.

EC dedi ki...

"yanılgılarımızın çoğu, düşüneceğimiz yerde duygulanmak ve duygulanacağımız yerde düşünmekten doğar."
ve yanağımı öpüyor.
"bir gözlük almalısın geranimo."
(geronimo: hacer ceren'in lakabı.)
"neden?"
"her defasında dudaklarımı ıskalıyorsun."

G R İ ❥ dedi ki...

"kadınlar her aşkı ilk aşkı gibi yaşıyor, aynı çoşku, aynı tazelikle."

Tezin yanlis sayin verbumnonfacta .

pluie dedi ki...

Kişiye göre değişir. Çevremde özellikle kaldığım odada bu konuşma arada bir geçer bir dene unutursun. O kadar kolay mı? Yaşananlar, anılar..
illaki olmak zorunda mı insan anıları ile mutlu olamaz mı?

...

Kendime göre cevap verecek olursam tamamen karşıyım bu duruma doğrusu bu değildir.

p.

verbumnonfacta dedi ki...

@ec,
"içeri girip pencereyi kapattı. biraz sonra apartmanın dış kapısından çıkarken bana cevap veriyordu. 'mark twain der ki: cennet ve cehennem hakkında ileri geri konuşmam, çünkü her ikisinde de dostlarım var.' ve elime bir kitap tutuşturup geri döndü. kitaba baktım: cennete dair ifritvari mülahazalar/ mark twain. rastgele bir sayfa açıp okudum: gök gürültüsü korkutur, fakat asıl işi yapan şimşektir."

@lô-lâ,
belli bir sınıra hapsolmuş nesneler bile aldıkları ışığa göre biçim değiştirirken hayat gibi müphem bir konuda yanılmayı bana çok görmeyin lütfen.
ben sadece bakınca görüleni söyledim.

@pluie,
kendinizden başka kimselere karşı olmayın.

pınar dedi ki...

yanlış anlaşılmak istemem,bu günün sorusu bölümüne bayılıyorum.Neden bu soru dedim çünki
kadınların sevme eylemiyle ilgili ne düşündüğünüzü anlamak istemiştim.
Çok mu acı çekerler yoksa numara mı yaparlar gibi.
:)

verbumnonfacta dedi ki...

@domatessuyu,
yazının kusursuz sayılamayacak lisanında yanlış anlamak da yanlış anlaşılmak da her zaman mümkün. o yüzden aldırmıyorum. rica ederim siz de aldırmayın.

'günün sorusu' nu sorarken kadınlardaki yenilenme gücünü hatırlamıştım. onlar erkeklerden daha güçlü bir biçimde 'o zaman oradaydım. şimdi buradayım.' diyebiliyorlar. ve bunu böyle hissettiğim için kadınlara haksızlık ettiğimi düşünmüyorum.