imajındaki kirler, paslar yakın çevresinin ve cümle arjantin halkının konusu olabilir ama ben bakınca çocukluk görüyorum, yetenek görüyorum, isyan, sanat, adalet...
bu yüzden soruyorum ya karşılaştığım her on numaralı arjantin formalıya, "messi mi maradona mı?" diye. neredeyse bütün cevaplar 'messi' ama olsun.
bugün de rastladım. göğsünde on numarasıyla arjantin formalı biri adam. tam soruma hazırlanıyordum ki, eşine ya da sevgilisine bir şey söylemek için geriye döndü, formanın sahibi 'maradona'ydı. "işte bu!" dedim, kendimi tutamayarak. evet, türkçe.
sonrası kısa bir sohbet. ayaküstü ama şenlikli. ne de olsa. messi yetenekli bir futbolcu ama maradona tanrı.
ruh kardeşimsin, diyecektim ama vazgeçtim. nasıl olsa anlamıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder