10 Aralık 2012 Pazartesi

sen mutlu ol ne olur*

birileri çıkıp bu kadar doğru, bu kadar iyi bir şarkı yap-z-ıyor, bir başkası da tarifsiz güzellikte yorumluyor.

sonra ben, "arabesk bir yanım olduğunu hiçbir zaman inkar etmedim," diye başladığım savunmalar inşa etmek zorunda kalıyorum.

*

mehmet erdem'e gelince; ikidir 'mepeüç'e atılıyor. daha önce "çarpacak gezegen arayan kuyruklu yıldızlar gibi" sıfatını hak eden "herkes aynı hayatta" ile bu sokağa konuk olmuştu.

ama o köprünün altından çok sular aktı.

önce, "can dostumuz, “safkan yetenek” mehmet erdem"in senelerdir beklediğimiz albümü çıktı. artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak," diyen murat menteş haklı çıktı, kendisi "hakim bey"le kamuya mal oldu. sonra da dizilere misafir oyuncu...

yakında radikal'de futbol yazması(!) bekleniyor.

*mehmet erdem, sen mutlu ol ne olur

2 yorum:

pınar dedi ki...

Çok iyi bir yorumcu Mehmet Erdem,
Cem Kısmete benzetiyorum söyleme tarzını.

Kısacası şöhret sanırım bunları yaptıran.
Arda'nın reklamlarda boy göstermesi gibi birşey bu sanırım.

verbumnonfacta dedi ki...

benim aklıma da "kısaca f.d."ye evrilen feridun düzağaç geldi.

kendisinden vazgeçemesek de elimizde olmadan, "yakışıyor mu hiç," demiştik.