16 Ağustos 2022 Salı

üzgünlük

mahir ünsal eriş, mahal edebiyat'a verdiği röportajda, "okuduklarımdan hareketle depresif, karanlık bir yazar olduğunuz hissine kapılıyorum dersem yalan olmaz. yazar olarak mı depresif bir tavrınız var yoksa gerçekten öyle mi bakıyorsunuz hayata? bunca karanlığı yazmak can yakıcı olmuyor mu?" sorusuna tam da beklediğimiz gibi yanıt veriyor:

"yazdıklarım dünyanın karanlığını yansıtmaktan epey uzak bile sayılırlar. hakikate bakıldığında benim yazdıklarım neşeli, havai, gamsız bile addolunabilir. depresif değilim, üzgünüm ben. en neşeli anlarımda bile içimde çatlayan bir şeylerin sesini duyarım. ölümlü olmaya, hayatın hiç de hayal ettiğim haline benzeyemeden geçip gidişine, her şeyin eksilip tükenmesine buruğum. üzgünüm."


merkez üs: https://mahaledebiyat.com/mahir-unsal-eris-ile-soylesi-yazarlik-kitabinin-olmasi-degil-yazabilmektir-yazmaktir/

2 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

Kendimi buldum cevapta..

verbumnonfacta dedi ki...

ben de. o yüzden, "hâl beyanı"...