27 Ekim 2015 Salı

günün sorusu: mazi

kim maziyi değiştirmeden ve dönüştürmeden anlatabilir ki?

11 yorum:

Zelda Capulet dedi ki...

peki ya düşünürken? düşünürken de geçmişe dokunuyor muyuz?

Hayal Kahvem dedi ki...

ben!

verbumnonfacta dedi ki...

@zelda capulet,
elbette. keşke dilimi eşşek arısı soksaydı da o lafı demeseydim, diyorsunuz mesela. ya da "ferrero'yu bu işe hiç karıştırmayacaktın"...

@hayal kahvem,
tabiî ki siz.

Hayal Kahvem dedi ki...


soru çok zor olunca, sınıftakileri kurtarayım diye "ben!" diye parmak kaldırmıştım.

aaa... tabii ki ben öyle mi? güveniniz çok için teşekkür ederim:)

verbumnonfacta dedi ki...

o yüzden herkes fotokopiyi sizin defterinizden çektiriyor ya.

MariPoSa dedi ki...

Mazi diye bir şey yoktur aslında düşüncede var olduğuna inanırız . An yaşanır ve biter

verbumnonfacta dedi ki...

mazi diye bir şey var. gerçekten. dikkatli bakın, göreceksiniz.

MariPoSa dedi ki...

Öyle mi benim mazimi göstersenize ne tarafa gitti :)
Demek istediğim elbette vardır ama hayalidir doğru ya da yanlış anlatsan da varolmayacak bir şey..

verbumnonfacta dedi ki...

aslına bakarsanız hiçbir yere gitmezler. içimizde taşırız.

MariPoSa dedi ki...

Bir elimde mazi diğer elimde şimdi geleceğe koşamam ağır gelir düşerim. Şimdiyi yaşayıp geleceğe koşmam gerek o yüzden mazi yoktur, olmadığına inanmak isterim.

verbumnonfacta dedi ki...

istediğiniz olsun isterim. hatta herkesin istediği olsun.