6 Aralık 2013 Cuma

yılın ilk karı

paltomda kar izleri.

yüzümde rüzgâr...

6 yorum:

Min'el Lâ dedi ki...

"...sana bir boyun atkısı gerek. kış geldi."

verbumnonfacta dedi ki...

benim için endişelenmeyin lütfen. ben "bilirim bir kışa hazırlanmayı".

Zelda Capulet dedi ki...

Bense soğukla, özellikle de karla nasıl baş edeceğimi bilemem. En karmaşık hislere sahip olduğum şeylerden biridir kar. ilk kez, doğru düzgün 17 yaşında yaşadığımdan belki de :)

verbumnonfacta dedi ki...

turgut uyar şiiri bilirim ben kışa hazırlanmayı'yı okuyarak başlayabilirsiniz.

yaşınızı hesaplarken on yedi eksik söyleyin bence.

Zelda Capulet dedi ki...

olmaz, o 17 yıl zaten beni ben yapan. sonrası, ayrıntılar, fantaziler, vs...

ve yanlış anlaşılmasın kış'la bir zorum yok. sadece kar yağınca kendimi güvende hissetmiyorum: sonrasında kaymaktan çok korkuyorum çünkü. ama bir masalda anlatılan karı kazınca altından çilek çıkma ihtimalini de seviyorum :)

verbumnonfacta dedi ki...

ben de eriyen karı hiç sevmedim. kış boyu çok dikkatli olun.

turgut uyar'a bir selam daha olsun: sizin yaşınız yaş inandım.